donderdag 1 juni 2023

4 Juni. Zondag, rustdag Loode farm maar met rondrit

Poes neemt het er van, samen beluisteren we de cd die ik gisteren kocht. Hij bleef liggen, mooi genoeg dus.
Ik ga na een eenvoudig maar uitbundig ontbijt met de auto rondrijden, te voet gaan is hier geen optie. Te ver en hobbelige steenslag.

Altijd mooi aan zee, ook hier. Duidelijk geen oceaan maar toch ruig.
Dit wordt mijn lunchadres op aanraden van host Waldo. Er is overigens geen keus.

De bedienster laat zich graag kieken. Schattig toch?
Dit document toont gegevens rond de aankoop van een en ander uit 1893. De mensen nu ter plaatse weten niet wat het betekent, maar Elena in Hintham wel :-)

Verderop een prachtige krater van een meteoriet.
Met museumpje!

Nog één plaatje van mijn verblijf. Alles is wat vergane glorie, de host is ziekelijk en de toekomst lijkt me voorspelbaar.
Ik zit overigens wat hongerig op de host te wachten. Hij zou toch wat te eten maken? Ben ik nou zo ongeduldig of zijn ze hier echt ietwat slordig?
Wat bleek? Hij lag, alwéér, te slapen en werd net door mij wakker gebeld.
Een lokaal biertje vergeeft hem onmiddellijk alles :-)

Morgen verder, weer een heel end rijden naar een nieuw avontuurtje wellicht.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten