donderdag 1 juni 2023

15 Juni. Thuisreis

Het mobieltje probeert me om 04:45 te wekken. Overbodig, zo blijkt. Volautomatisch ben ik om 4:30 wakker. Eigenlijk wel luxe.
Zou de taxi naar het vliegveld wel op tijd zijn? Is een meeneem-ontbijtje inderdaad beschikbaar? Heeft het autoverhuurbedrijf de auto naar tevredenheid aangetroffen en opgehaald? Laat het los, we zien wel... Op de luchthaven Vilnius vallen al die vragen keurig weg. 

Onderweg zwaai ik boven Lelystad nog naar Pad&Henk maar die zijn nog niet op.

Thuis is het gras lang en gelig, de koelkast leeg en ga zo maar door. 
Alles herneemt zijn loop.

Net op tijd want overmorgen is Robert jarig, dát is van belang.
 
Enfin, dat was de Baltische fly-drive, een prachtige ervaring en een echte vakantie zoals ik die wens.
De opzet van reisbureau DimSum leidde tot erg veel auto-km's, dat mag minder.
Maar ze hebben goed geluisterd en er meer dan een stedenreis van gemaakt.
Nu blijft de twijfel of ik in september met de HEVO-busreis met kundige begeleiding nogmaals naar de Baltische landen wil. 
Tégen werkt de afkeer van groepsreizen en langdurig in de bus zitten.
Vóór is de kans meer te gaan begrijpen van de Baltische Staten want eerlijk gezegd: daar mankeert nu nogal wat aan. Nou ben ik niet zo'n student dus misschien moet het zo maar genoeg zijn.
Eerlijk, ik weet het niet, nachtje over slapen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten